Kiedy odbywają się dostawy?
Ze względu na otwarcie nowej linii dostaw i skorzystania z firmy zewnętrznej dostarczamy do większości miast w Polsce. W związku z tym nasze dostawy odbywają się teraz w nocy na dzień, który zostało złożone zamówienie w godzinach 00:30-9:00. Ty składając zamówienie możesz nam podać godzinę do której maksymalnie chciałbyś/abyś otrzymać zamówienie, a my zrobimy wszystko, aby właśnie tak się stało ?
Niezmiennie nie dodajemy do posiłków żadnych konserwantów (nawet zwykłej soli) oraz nie korzystamy ze zgrzewarki azotowej.
Gdzie dostarczamy?
Nasze bezpłatne dostawy obejmują całą Warszawę. Ze względu na Wasze liczne prośby kierowane do nas zwiększyliśmy nasz zasięg i poza miejscowościami sąsiadującymi z Warszawą dostarczamy także do wszystkich większych miast w Polsce takich jak Radom, Lublin, Rzeszów, Starachowice, Ostrowiec Świętokrzyski, Starachowice, Skarżysko Kamienna, Kielce, Kraków i okolice, Tarnów, Zakopane, Bielsko Biała, Katowice, Częstochowa, Bełchatów, Piotrków Trybunalski, Tomaszów Mazowiecki, Łódź i okolice, Płock, Toruń, Bydgoszcz, Poznań i okolice, Gorzów Wielkopolski, Szczecin, Trójmiasto, Elbląg, Białystok oraz wiele mniejszych miejscowości. Wszystkie dostawy poza Warszawą są dodatkowo płatne +9 zł do każdego zamówienia.
Chcesz wiedzieć czy dostarczamy do Twojej miejscowości? Sprawdź na naszej stronie.
Co oznacz, że catering jest spersonalizowany?
Jak wstrzymać zestaw?
Jesteśmy bardzo elastyczni dlatego jeżeli chcesz wstrzymać dostawy wystarczy, że poinformujesz nas o tym najpóźniej do godziny 7 rano w dniu planowanej dostawy mailowo lub telefonicznie, a zestaw zostanie przesunięty na wybrany przez Ciebie dzień. Pamiętaj, że dostawy można zawieszać nawet na 30 dni.
Dlaczego zestawy mają przedziały kaloryczności?
Każdy z nas ma indywidualne zapotrzebowanie na białko, węglowodany i zdrowe tłuszcze, dlatego aby najszybciej pomóc Ci osiągnąć Twój cel przygotujemy dietę pod Twoje spersonalizowane potrzeby. Nie posiadamy w ofercie gotowych zestawów 1500, 2000, 2500 kalorii, ponieważ dla każdej osoby robimy to indywidualnie. Dlatego też w naszym cateringu mamy ograniczoną do 75 liczbę klientów jakich chcemy obsługiwać, aby móc zapewnić jakość na idealnym dla nas poziomie.
Nie wiem jaką dietę wybrać?
Jeżeli masz jakieś wątpliwości chętnie ich wysłuchamy i wspólnie znajdziemy dla Ciebie idealne rozwiązanie.
Jakie są rodzaje pudełek i jak je recyklingować?
Mamy dwa rodzaje opakowań. Pierwsze to klasyczne pojemniki plastikowe, drugie to pojemniki z celulozy, które należy traktować jak makulaturę, a ich rozkład w odpowiednich warunkach trwa do 12 tygodni.
Czy mogę zmienić adres dostawy?
Oczywiście, możesz zmienić adres dostawy w dowolnym momencie trwania zamówienia. Pamiętaj proszę, że wszelkie zmiany możemy wprowadzać najpóźniej do godziny 7 rano w dniu dostawy, aby mieć pewność, że nie dojdzie do żadnej pomyłki, a Twój zestaw trafi pod właściwy adres.
Czy mogę wprowadzić zmiany w diecie
Naturalnie możesz wprowadzać zmiany w swojej diecie nawet w trakcie trwania wykupionego programu, ponieważ wychodzimy z założenia, że nasze posiłki mają być do Ciebie jak najlepiej dopasowane. Staramy się być jaki najbardziej elastyczni, dlatego każdą zmianę możesz wprowadzić nawet do godziny 7 rano w dniu dostawy.
Czy pojemniki można podgrzewać?
Oczywiście, możesz podgrzewać posiłki w mikrofalówce nasze pojemniki są do tego przystosowane i gwarantują bezpieczeństwo. Najlepszym rozwiązaniem jest naderwanie przedtem lekko foli. Jeżeli posiłek oznaczony jest do spożycia częściowo na ciepło możesz też obciąć nożyczkami część, którą należy podgrzać i tylko ją włożyć do mikrofalówki.
Czy mająć celiakię mogę zamówić dietę gluten free?
Do naszej diety gluten free używamy produktów tylko zawierających certyfikat przekreślonego kłosa, ale pamiętaj proszę, że w naszej kuchni przygotowujemy też inne diety i mimo, że bardzo się staramy nie jesteśmy w stanie zapewnić Ci bezpieczeństwa przy Celiakii.